משלוח חינם עד הבית בהזמנה מעל 400 ש"ח
2021-01-14T16:32:32+02:00

שרשרת כסף עם חריטה הפכה בשנים האחרונות לאחת מקטגוריית התכשיטים הבולטות.
היכולת לשלב הקדשה אישית למישהו אהוב או להנציח שם של אהוב/ה, או תאריך של אירוע חשוב בחיים, העלתה מאוד את הפופולאריות של תכשיטים עם חריטה אישית בכלל, ושרשרת כסף עם חריטה בפרט.

ישנם כיום מגוון דרכים לבצע "קסטומיזציה" או "פרסונליזציה" לשרשראות.
1. צריבה – חיתוך מתכת לפי צורה גרפית נבחרת או אותיות המרכיבות שם או תאריך
2. שימוש בחרוזים בעלי מספרים או אותיות או סמלים (למשל לב)
3. חריטה – האופציה האופנתית ביותר המשמשת בעיקר תכשיטי כסף או זהב, ומייצרת "בלעדיות" או "ייחודיות" של מי שעונד את התכשיט.

מה נהוג לחרוט
כאמור, החריטות המבוקשות ביותר בתכשיטי כסף הם הקדשה אישית לבן או בת זוג, לבן משפחה או חבר, כאשר ההקדשות נעות בין שם, ראשי תיבות, או 2-3 מילים המסמלות את מעמד הענקת השרשרת עם החריטה.

איך יודעים שמדובר בשרשרת כסף?
על תכשיטי כסף, ובעיקר על אלמנטים עליהם ניתן לחרוט (תליון, סוגר, פלטה), יופיע המספר "925", המסמל את העובדה שמדובר ביצקה מכסף 925, ולא בשרשרת ממתכת אחרת המצופה כסף. שרשרת כסף יכולה להשחיר עם הזמן, ולכן חשוב לברר אם השרשרת מגיעה עם מטלית הברקה השומרת על יופייה ועל המראה החדש/ ברק של השרשרת למשך שנים רבות.

סגנונות החריטה
ברוב המקומות בהם תזמינו חריטה ניתן יהיה לחרוט במספר סגנונות או גופנים, אך לא בכולם.
לרוב החרטים יש מספר גופנים (פונטים) מובילים עדכניים וקלאסיים בהם יציעו לכם את החריטה של הטקסט או התאריך שתירצו.
עם זאת ניתן לשלב גם אלמנטים גרפיים כמו לב, סהרון ועוד.

האם לחרוט על הצד הגלוי או הנסתר?
מדובר בהעדפה אישית! הצנועים יותר ואולי האופנתיים יותר, ירצו את החריטה מוסתרת. כהקדשה אישית. במקרים כאלו, יופייה של שרשרת הכסף חשוב מאוד, שכן רוב האנשים כלל לא יחשפו לחריטה, והיא תישאר כ"סוד קטן".
במקרים בהם החריטה היא כלפי חוץ, הדגש יהיה על המשמעות של החריטה ופחות דגש יושם למורכבותה של השרשרת עצמה.

דבר אחד בטוח – אם את/ה מחפש/ת מתנה קלאסית לחבר או חברה אהובים, שרשרת כסף עם חריטה היא ללא ספק מתנה שתישאר לכל החיים, ותצרוב (או תחרוט) רגע אישי בין שני אנשים לעד.

·         עובדת בונוס – 925 זה למעשה אחוז הכסף הטהור בתערובת, שכן מאחר וכסף טהור אינו גמיש ועשוי להישבר בקלות, שילוב 92.5% כסף טהור עם 7.5% מתכת אחרת מסייעת להגמיש את התכשיט ולניתן לכיפוף, חריטה ועיבוד ללא חשש מהיסדקות התכשיט.

 

בחנות התכשיטים KARNI craft תוכלו להזמין מגוון רחב של דגמי שרשראות ותליוני כסף 925 עם חריטה לבחירתכם (כיתוב, גרפיקה, בחירת גופן, גודל ועוד). בחנות Karni craft תהנו ממטלית הברקה מתנה על כל רכישה של שרשרת או צמיד כסף 925 וכן תיהנו משירות אישי אדיב ומקצועי. לפרטים נוספים, כנסו לדף השרשראות באתר החנות או צרו קשר בטלפון 054-2147900.