עגלת קניות
סל הקניות שלך ריק
היי,
אנחנו נתקלים בשאלות מסוימות פעמים רבות, ולכן מצרפים את השאלת הפופולריות כאן, לסייע לכן לקבל מענה מהיר ובלי צורך בהתקשרות.
עם זאת, אנחנו זמינים ברוב חלקי היום לפניות לכל שאלה, אז תרגישו חופשי ללחוץ על כפתור הוואטסאפ, או לפנות אלינו בנייד - 0542147900.
אז קדימה לשאלות!
1. איפה הסטודיו ומה שעות הפתיחה?
הסטודיו שלנו נמצא בדרך יצחק רבין 66, גבעתיים (קרוב מאוד לקניון גבעתיים).
הסטודיו פתוח בימים א'-ה' בשעות 9:00 עד 16:00 ובחלק מימי שישי בין השעות 9:30 ל 13:30
* יש לתאם הגעה (לפעמים הסטודיו סגור לפרק זמן קצר) בנייד - 0542147900
2. מאיזה חומרים עשויים התכשיטים?
המוצרים שלנו מיוצרים מחומרים מגוונים, האיכותיים ביותר. חלק מהתכשיטים עשויים מכסף 925 יצוק, חלק ממתכות כמו פליז ומצופים בכסף או בזהב אמיתי, חלק מגולדפילד, חלק מאבני חן, וחלק משולבים בעורות. קשה מאוד לתת תשובה כללית, אך בעמוד של כל מוצר ניתן לראות את הפירוט המלא עבור המוצר הספציפי.
ולא פחות חשוב, כל התכשיטים שלנו מיוצרים בעבודת יד, מה שמבטיח לך גימורים ובקרת איכות ברמה הגבוהה ביותר
3. מה אופציות השילוח, וזמני המשלוח?
במעבר לקופה לקראת הרכישה תוכלו לבחור אחת מ 2 אפשרויות למשלוח:
- איסוף עצמי מהסטודיו שלנו בגבעתיים (בתיאום טלפוני/וואטסאפ/מייל מראש)
- משלוח אקספרס עד הבית - משלוח זה ללא עלות ברכישה מעל 400 שח, ובעלות של 28 שח ברכישה מתחת ל 400 שח.
זמני משלוח
עד 5 ימי עסקים.
* חשוב לנו לציין כי ההזמנות מיוצרות בעבודת יד על פי הזמנה, ועל כן יש לקחת בחשבון עוד יום עסקים לטובת הייצור.
4. איך אני יודעת מה מידת הצמיד/טבעת המתאימה לי?
זה ממש פשוט. לצד הקטגוריות המובילות קיימת קטגוריה הנקראת "מידות". לחיצה עליה תוביל אותך ל 3 אפשרויות של מדידות - פרק כף יד, היקף אצבע והיקף רגל לצמידי רגל.
* יש לשים לב ולפעול בדיוק לפי הנחיות המדידה המפורטות להתאמה מושלמת. אם אתן מתלבטות אחרי המדידה, תוכלו לכתוב לנו בהערה במהלך תהליך התשלום את המידה המדויקת שיצאה לכן (ללא כל תוספת), ואנחנו נדאג להתאים את המידה ככה שישב עליכן בול!
5. האם האתר מאובטח ובאיזה אמצעי תשלום ניתן לשלם?
האתר שלנו מאובטח ברמה האירופית הגבוהה ביותר, בתקן PCI DSS.
הפלטפורמה עליה בנוי האתר הינה חברת בת של חברת ישראכרט ועל כן הסליקה מתבצעת אך ורק דרך ישראכרט, מה שמבטיח ללקוחות האתר את רמת האבטחה הגבוהה ביותר הקיימת בשוק.
כרטיסים שניתן לסלוק באתר - מאסטרקארד, ויזה, אמריקן אקספרס וישראכרט.
6. האם ניתן לקבל את המוצרים ארוזים כמתנה, ועם פתק החלפה?
בוודאי! כל מוצר, גם אם לא תבקשו, מגיע ארוז כמתנה. כי אם לא קנית למישה/יו אחר/ת, הרי שגם לך מגיע להנות מהתחושה עד הסוף :)
וכמובן, אם תבקשו, נצרף פתק החלפה.
7. איך משתמשים בקופון/שובר?
השימוש בקופון או שבר מתנה משתנה בין מכשירי נייד למחשב בייתי.
בתהליך התשלום במחשב הביתי ניתן למצוא בקלות את שורת ההזנה להכנסת הקוד שבידך בכל שלב.
במהלך תשלום בנייד, לאחר הוספת פריט לסל יקפוץ חלון בו יהיו שני כפתורים בצבע שחור: "לקופה" ו "הצג סל".
* לחיצה על "הצג סל" תעביר אותך לעגלת הקניות עם הפריטים שהוספו לעגלה, ומתחת לסיכום ההזמנה ניתן יהיה ללחוץ על השורה "השתמש בקופון" ותיפתח שורת הזנה לקוד שבידך.
* לחיצה על כפתור "לקופה" תיפתח חלון למילוי פרטים. בחלק העליון של עמוד זה יופיע "הצג סיכום הזמנה" ולחיצה עליו פתחת את שורת ההזנה לקופון או שובר שבידך.
יש לך שאלה נוספת? יותר מאחת? בא לך להציע לנו רעיון, הארה, הערה?
נשמח לעמוד לרשותכן ברוב שעות היממה בנייד 0542147900 (טלפון או וואטסאפ) וכן במייל: [email protected]
תהני :)