משלוח חינם עד הבית בהזמנה מעל 400 ש"ח
2021-01-19T11:21:12+02:00

כשבוחנים מקרוב את עולם צמידי האופנה, אנו מזהים מספר מגמות ברורות: צמידי המתכות השונות (כסף, זהב, סטיינלס) הם ללא ספק הפופואלריים ביותר, כשאחריהם תמצאו הרבה נשים וגברים אשר עונדים צמידים מאבני חן.  

אחת המגמות העולות והמעניינות של השנים האחרונות בעולם הצמידים, שהולכת ותופסת תאוצה, הינה הצמידים הסרוגים, ובדגש על חוטי כותנה.

סוגים וסגנונות
צמיד סרוג יכול להופיע בכמה אופנים וסגנונות: אם כצבע/ חוט אחד לכל אורך הצמיד בסריגה צפופה או משוחררת יותר, סריגה עם שני חוטים או יותר ויצירת משחק של צבעים, שילוב של אלמנטים על גבי הצמיד הסרוג - כמו קונכיה או תליונים אחרים, וכן צמידים המשלבים כותנה סרוגה יחד עם שרשרת מתכת.

שילוב כזה בין חומרים שונים ומנוגדים ושילוב של צבעים וטקסטורה, מסייע ביצירת מראה עמוק יותר מאשר צמיד פשוט עם צבע אחד. שילוב בין מתכת לכותנה, בה הכותנה מרככת את המראה המתכתי אבל משאירה את הכותנה יציבה ולא רפויה, יוצר מראה נעים ואחיד לצמיד, עם שילוב צבעים שניתן לשלבו עם צמידי מתכת נוספים למראה מגוון ועוצמתי עוד יותר.

שילוב כזה של צמיד סרוג עם צמידים נוספים, כמו צמיד כסף וצמיד אבני חן, יוצרים יחד קומבינציית צמידים עשירה ובולטת שמשדרגת כל לוק.

צמיד סרוג יכול להגיע במגוון רחב של צבעים, מלבן/שמנת עד שחור, עם מספר רב של גוונים ביניהם.

צמיד סרוג לגבר

יותר ויותר גברים עונדים צמידים סרוגים, בעיקר בקרב גברים צעירים בשנות ה-20 וה-30 לחייהם. זוהי אחת הבחירות הפופולאריות, הנותנת מראה קז'ואל ולא מתאמץ, שמשתלב יפה גם עם טי שרט וג'ינס אך גם עם חולצת כפתורים ומקטורן.

אחד היתרונות הבולטים של צמיד סרוג על פני צמידים אחרים הוא נוחות הפתיחה והסגירה של הצמיד על היד, בדגש על צמידים המגיעים עם סגירת קרושה, המתאימה במיוחד לכאלו שמתקשים עם ענידת והסרת צמידים לעצמם.

יש משהו מאוד מיוחד בידיעה שהצמיד שאנו עונדים נעשה בעבודת יד, בניגוד לצמידים רבים שנעשים במכונות, ובצורה תעשייתית. כאשר הסריגה היא ידנית, תמיד תהיה לך את התחושה שהצמיד נעשה במיוחד בשבילך, ושלאף אחת/ד אין עוד צמיד בדיוק כמו שלך.

בחנות התכשיטים KARNI craft תוכלו למצוא מגוון רחב של תכשיטי אופנה מחומרי הגלם האיכותיים ביותר, בעיצובים מגוונים, מעדינים ועד עיצובים מיוחדים ויוצאי דופן. בכלל זה, בחנות המקוונת של KARNI craft תוכלו למצוא צמיד סרוג במגוון שילובים וסגנונות ובייצור על פי הסטנדרטים הגבוהים ביותר בעולם התכשיטים, והכל בעבודת יד. להזמנת הצמיד שלכם, היכנסו עכשיו לאתר האינטרנט של החנות או צרו קשר בטלפון 054-2147900.