משלוח חינם עד הבית בהזמנה מעל 400 ש"ח
2022-08-21T14:19:17+03:00

שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר, כמו גם עבודת היד הנעשית ליצירת כל התכשיטים שלנו, היו מאז ועד היום סטנדרט איכות שלא הייתי מוכנה להתפשר עליו בקרני קראפט. לכן אני גאה לספר לכם קצת על כל חומר גלם, הרכבו וייחודו. 


כסף 925

כסף סטרלינג, או כסף 925, על אף הדעה הרווחת הוא אינו כסף טהור, אלא מורכב מ 92.5% כסף טהור ועוד 7.5% מתכת נוספת (לרוב נחושת). הסיבה לכך היא שכסף טהור הוא רך מידי, ועל כן יש "לחזק" אותו על ידי הוספת מתכת נוספת, וכך ליצור את הסגסוגת הטובה ביותר ליצור תכשיטים.

ניתן להתקלח עם תכשיטי כסף, מים אינם גורמים להשחרת הכסף (או ציפויי כסף). כמו כן כסף 925 אינו מחליד או מייצר קורוזיה.
עם זאת, כסף משחיר עם הזמן מהמגע עם חמצן - ועל כן על כל הזמנה שתבצעו עם מוצרי כסף או מצופים בכסף 925 תקבלו מאיתנו מטלית הברקה עם חומר מיוחד לשמירה על מראה התכשיט.
תוכלו למצוא באתר קטגוריית "כסף 925" בה מיוצרים התכשיטים מכסף 925 כחומר הגלם היחידי או בשילוב אבני חן או גולדפילד.
סימון תכשיטי כסף לרוב יהיה עם הספרות 925, ולעיתים עם סימון בצורת רימון.


גולדפילד

גולדפילד (מילוי זהב) הוא מבנה מתכתי המשמש לבניית תכשיטים בו זהב מחובר בחום ובלחץ למתכת בסיס אחרת כגון פליז. הזהב מהווה את השכב החיצוניות, כך שהוא נראה ומתנהג כאילו היה זהב מבחינת שחיקה, התחמצנות או השחרה, אך עקב משקל הזהב המופחת מחירו נמוך מזהב טהור. 





אבני חן

אבני חן מתחלקות לסוגים רבים ביוקרתן ובתרכובות החומרים. 
בתכשיטים שלנו ניתן למצוא אבני חן "חצי יקרות" (Semi Precious Stones) העשויות ממינרלים או סלעים, ביניהם טורקיז, המטייט, קורל, ועוד (פירוט בהמשך). כל אבן בגוונים שונים וטקסטורות שונות וכן מסותתת בצורות שונות.

טורקיז - אבן הטורקיז נחשבת לעתיקה בעולם, ונתגלתה מתקופות של לפני מעל 8,000 שנה. השימוש באבן לפסלים ותכשיטים התחיל בימי קדם ולטורקיז מיוחסות סגולות של אושר, בריאות ומזל, וכן הגנה מפני עין הרע.

המטייט - מינרל של ברזל, כאשר בצורתו המלוטשת נקרא "יהלום שחור". צבעו נע בין שחור, אפור כסוף וכחול.
לאבן ההמטייט מיוחסות תכונות של חיזוק הדם והגברת אנרגיה.

בזלת - בזלת הינו סלע יסוד שנוצר מהתקררות מהירה של לבה. מאפיינים בולטים של האבן הן חורים קטנים מרובים והיותה קלת משקל. מקור הנקבוביות הן כליאה של גזים לפני התגבשות הסלע.